Obchodní podmínky

Provozovatelem těchto internetových stránek je Skocsipadakem s.r.o., Studenská 45, Pradubice 583 62. Předmětem podnikání je především zprostředkování obchodu a služeb. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím(v případě, že dodavatel Skocsipadakem,s.r.o.) a nebo Obchodní podmínkami společností třetích stran v případě služeb poskytované(pouze inzerované v internetovém obchodě) společnostmi třetích stran pokud není určeno jinak. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
Pokud smluvní vztah není mezi klientem a Skocsipadakem s.r.o. tak se klient řídí následujícími obchodními podmínkami. Pokud služba splňuje definici Zájezdu dle z.č.159/1999 Sb v platném znění, tak poskytovatel těchto základních služeb je buď cestovní kancelář CK Pressburg, s.r.o. a klient podpisem smlouvy (resp. úhradou) souhlasí s důležitými informacemi a závaznými podmínkami účasti v pobytech CK Pressburg, s.r.o. nebo SEPETNÁ v.o.s. a klient podpisem smlouvy (resp. úhradou) souhlasí s důležitými informacemi a závaznými podmínkami.
Služby týkající se balónového létání jsou poskytovány firmou ZEPELIN CZ, s.r.o. a klient podpisem smlouvy (resp. úhradou) souhlasí s důležitými informacemi a závaznými podmínkami dané firmy.


2. Objednání zboží a služeb

Objednaným zbožím je dárkový certifikát Skocsipadakem,s.r.o, který obsahuje dárkový poukaz, jenž opravňuje držitele k plnému využití daných služeb.

2.1 Objednávka + objednání a uzavření kupní smlouvy

   Objednávky lze realizovat těmito způsoby:


   Objednání a uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré objednávky podané jedním z výše uvedených způsobů jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  • Místem dodání dárkového certifikátu Skocsipadakem, s.r.o. je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři (pokud není domluveno jinak).
  • Vlastnické právo k dárkovému certifikátu Skocsipadakem, s.r.o.přechází jeho převzetím na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny.
  • Platnost dárkového certifikátu Skocsipadakem, s.r.o.je ukončena okamžikem využití objednané služby nebo vypršením doby platnosti uvedené na dárkovém certifikátu, což je 6 měsíců od data vydání certifikátu pro klienta, pokud není jinak uvedeno v detailu zážitku na stránkách www.darujsen.cz. Po vypršení této lhůty si Skocsipadakem, s.r.o. vyhrazuje právo nevytvořit rezervaci termínu na základě propadlého poukazu. Platnost poukazu lze prodloužit na další 3 měsíce za cenu 500,- Kč + poštovné a balné. Prodloužit jde maximálně jednou. Pokud byla cena zážitku změněna, je nutné také uhradit rozdíl mezi původní a současnou cenu. Prodloužení je nutné dohodnout e-mailem nejpozději 10 pracovních dnů před propadnutí certifikátu.
  • Vyplněním závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.darujsen.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
  • Pokud služba splňuje definici Zájezdu dle z.č.159/1999 Sb v platném znění, tak poskytovatel těchto základních služeb je buď cestovní kancelář CK Pressburg, s.r.o. a klient podpisem smlouvy (resp. úhradou) souhlasí s důležitými informacemi a závaznými podmínkami účasti v pobytech CK Pressburg, s.r.o. nebo SEPETNÁ v.o.s. a klient podpisem smlouvy (resp. úhradou) souhlasí s důležitými informacemi a závaznými podmínkami


2.2 Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

2.3 Balné a dopravné / Dodání zboží (způsob převzetí)

Objednaný dárkový certifikát Skocsipadakem, s.r.o. Vám bude zaslán Českou poštou(případně jinou kurýrní službou) a to na dobírku nebo doporučeně.

2.4 Plnění služeb definovaných v dárkovém certifikátu Skocsipadakem

Objednaná a zaplacená služba bude poskytnuta držiteli dárkového certifikátu Skocsipadakem, s.r.o.

2.5 Rezervace

Rezervace termínu a místa konkrétní služby musí být sjednána s Skocsipadakem, s.r.o., která se zavazuje zajistit objednávajícímu služby ve sjednaném rozsahu a kvalitě.

2.6 Ztráta certifikátu

Po vzájemné dohodě mezi kupujícím a Skocsipadakem, s.r.o.lze na vybrané zážitky vystavit duplikát certifikátu s novým identifikačním číslem. Původní certifikát se tím stáva neplatný. Cena vystavení nového certifikátu je 300 Kč.

3. Cena a platební podmínky

Smluvní strany se dohodly na kupní ceně objednaných služeb (dárkového certifikátu Skocsipadakem, s.r.o.), které zprostředkuje Skocsipadakem, s.r.o.., a které budou poskytnuté příjemci služby. Tato cena je uvedena v závazné objednávce, na webových stránkách, přičemž platí cena uvedená v okamžik uzavření objednávky.
Standardní způsob úhrady kupní ceny dodaného dárkového certifikátu je:

a) při jeho převzetí od smluvního dopravce (Česká pošta, Kurýrní služba), tzn. dobírkou při odběru zboží za 45 Kč

b) po zaplacení kupní ceny na účet(instrukce v emailu dostanete po vytvoření objednávky, číslo účtu, variabilní a specifický symbol) bezplatně

c) expresní obchodní balík České pošty. Pro objednávky pořízené do 13:00 v pracovní den jsou týž den expedovány a doručeny do 24 hodin následující pracovní den.

d) platba fakturou, složenkou nebo hotově je poskytována individuálně dle domluvy s klientem
Dopravné a balné

Ke kupní ceně bude připočten paušální poplatek, stanovený v závislosti na způsobu zvolené dopravy v rámci České republiky a v závislosti na výši ceny zboží:

a) Poštovné a balné 75,- Kč

4. Práva a povinnosti smluvních stran

4.1 Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávajícím je:
Skocsipadakem, s.r.o. Studenská 45, Pradubice 583 62, IČO 4646132-569

  • Prodávající má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do 3 pracovních dnů od přijetí platby a sjednání termínu.
  • Prodávající si vyhrazuje právo telefonicky nebo e-mailem ověřit doručovací adresu nakupujícího, pokud je zadaná adresa zjevně pochybná. V případě, že se nepotvrdí existence doručovací adresy, má prodávající právo odmítnout vyřízení objednávky.
  • Pokud nakupující učiní další objednávku, ale neuhradil dosud předcházející objednávku, má prodávající právo vyřízení objednávky odložit do té doby, než nakupující uhradí svoji předcházející objednávku.
  • Předmětem prodeje jsou pouze služby nabízené na internetových stránkách www.darujsen.cz
  • Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, použije pouze k účelům, které souvisejí s vyřízením objednávky, a dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Dále se prodávající zavazuje, že tyto údaje neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek.
  • Některé nabízené aktivity jsou závislé na počasí. Skocsipadakem s.r.o. si vyhrazuje právo na zrušení termínu objednané aktivity v případě nevhodného počasí. Příjemce služby (nakupující), který měl danou službu v tomto termínu rezervovanou, má právo sjednat si náhradní termín.
  • Skocsipadakem s.r.o. je povinna před zahájením čerpání služeb poskytnout kupujícímu písemně všechny podrobné informace o všech skutečnostech, které jsou pro kupujícího důležité a které jsou firmou Darujsen.cz známy.
  • Skocsipadakem s.r.o. je oprávněna v případě, že nastanou okolnosti jí bránící poskytnout služby dle sjednaných podmínek provést odpovídající změny služby nebo tyto služby zrušit, přičemž oznámení o změně či zrušení se provede bez zbytečných odkladů.
  • Skocsipadakem s.r.o. se zavazuje prostřednictví třetí strany zajistit na místě uskutečnění zážitku odpovědnou osobu (dále jen instruktor), která proškolí zákazníka a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami, kterými se musí řídit po dobu uskutečnění služby.
  • Příjemce služby odpovídá za škodu způsobenou při nedodržení pokynů instruktora, s kterými byl seznámen před uskutečněním služby.


4.2 Práva a povinnosti nakupující a rezervující osoby

  • Nakupující se zavazuje odebrat objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží (způsobem, který si zvolil v objednávce).
  • Nakupující uvede v objednávkovém formuláři pravdivé údaje potřebné pro vyřízení objednávky.
  • Nakupující má právo na ochranu osobních údajů.
  • Příjemce služby (nakupující) je povinen obstarat si všechny potřebné doklady nutné k zajištění služby (cestovní doklady, pojištění, potvrzení o lékařské prohlídce apod.). Seznam potřebných dokladů bude zákazníkovi oznámen nejpozději při rezervaci termínu. Skocsipadakem s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za případné škody, vzniklé z neplatnosti nebo neúplnosti potřebných dokladů.
  • Veškerých aktivit se příjemce služby (nakupující) účastní výlučně na svou vlastní odpovědnost. Tato osoba musí sama posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilá k bezpečnému zvládnutí objednané aktivity. Pro některé extrémní aktivity doporučuje Skocsipadakem s.r.o. sjednat si osobní zdravotní pojištění. O případné zdravotní a tělesná způsobilosti se raději poraďte se svým lékařem.
  • Příjemce služby má povinnost dostavit se ve sjednaném termínu (datum a čas) na místo konání aktivity. Pokud tak neučiní, je zážitek považován za vybraný bez jakékoliv náhrady škody či nároku na náhradní termín.
  • Nakupující má povinnost zajistit u osob mladších 15 let nebo osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje, doprovod a dohled dospělé osoby.
  • Nakupující má povinnost zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let bez jeho doprovodu.
  • Příjemce služby má právo zajistit za sebe kdykoliv před využitím aktivity náhradní osobu. Této osobě musí být předán poukaz. Náhradní osoba musí splňovat veškeré podmínky. Příjemce služby má povinnost nahlásit firmě Skocsipadakem s.r.o.. pravdivé a platné údaje o náhradní osobě.
  • Příjemce služby (nakupující) má povinnost uhradit škody, které způsobil poskytovatelům služeb v rámci čerpání služeb při nedodržení instrukcí od poskytovatele, s kterými byl seznámen před uskutečněním služby a kterými je povinen se řídit po celou dobu průběhu aktivity.


5. Rezervace / storno rezervace

5.1 Rezervace

Rezervace termínu a místa konkrétní služby musí být sjednána s Skocsipadakem s.r.o. do data uvedeného na dárkovém certifikátu. Rezervace termínu je závazná. Pokud v této lhůtě zákazník neprovede rezervaci, ztrácí nárok na poskytnutí vybrané služby, a to bez nároku na jakoukoli náhradu, pokud s ním písemně nebude dohodnuto jinak. Rezervací termínu a místa konání aktivity se Skocsipadakem s.r.o. zavazuje zajistit objednávajícímu služby ve sjednaném rozsahu a kvalitě. Rezervace termínu a místa konání musí být provedena nejméně dva týdny před samotným uskutečněním služby (pokud není v informacích u dané aktivity uvedeno jinak).

5.2 Storno rezervace

   Ze strany firmy Skocsipadakem s.r.o.

  • Rezervaci je možné zrušit nejpozději 3 pracovní dny (do 18:00) před sjednaným termínem rezervované aktivity. Objednavatel má právo sjednat termín nový v rámci platnosti certifikátu.
  • Při zrušení rezervace kvůli nepřízni počasí (pokud má vliv na uskutečnění objednané služby) má objednavatel dárkového balíčku právo pouze na sjednání nového termínu v rámci platnosti certifikátu bez náhrady škody.
  • Při zrušení rezervace z důvodu technických nebo zdravotních problémů na straně provozovatele služby má Skocsipadakem s.r.o.. právo na zrušení rezervace termínu. Objednavatel dárkového balíčku má právo pouze na sjednání nového termínu v rámci platnosti certifikátu bez náhrady škody.
  • Skocsipadakem s.r.o. má právo zrušit rezervaci bez udání důvodu v době kratší než je výše uvedeno. Objednavatel dárkového balíčku má právo pouze na sjednání nového termínu v rámci platnosti certifikátu a objednavatel dárkového balíčku má právo na náhradu prokazatelné škody vzniklé pouze jemu v přímé souvislosti se zrušením rezervace (např. náklady na dopravu do místa poskytnutí služby a jiné vše s platnými doklady) maximálně v hodnotě zážitku.



   Ze strany objednávajícího

  • Rezervaci je možné zrušit 10 pracovních dnů před sjednaným termínem pokud není v detailu zážitku na stránkách www.darujsen.cz uvedeno jinak. Dále je nutné si sjednat nový termín v rámci platnosti dárkového certifikátu. Lze rovnež odstoupit od smlouvy, kdy bude objednavateli dárkového balíčku vrácena polovina kupní ceny sjednaného balíčku.
  • Rezervace zrušená později než v předchozích odstavcích respektive v den vybrání zážitku je považována za uskutečnění vybrání zážitku bez jakéhokoli nároku na náhradu škody.
  • Pokud služba splňuje definici Zájezdu dle z.č.159/1999 Sb v platném znění, tak je rezervaci možné zrušit podle závazných podmínek společnosti CK Pressburg, s.r.o. nebo všeobecné smluvní podmínky SEPETNÁ v.o.s. podle toho kdo je poskytovatel služby.



6. Dodání zboží (způsob převzetí)

Na adresu dodání na dobírku
Zboží je standardně zasláno externím dopravcem (Česká pošta, s.p.) na dobírku. Dopravce doručuje zásilky v pracovních dnech do 24 hodin od okamžiku expedice. V případě, že dopravce kupujícího nezastihne na uvedené adrese, zanechá kupujícímu ve schránce lístek s telefonním číslem pobočky, do jehož regionu adresát patří. Kupující může zavolat na uvedené číslo a domluvit si jiné místo a čas dodání. Po dobu 7 dnů leží zásilka kupujícího na pobočce dopravce. Po této době se vrací prodávajícímu.


7.2 Odstoupení od smlouvy

   Ze strany firmy Skocsipadakem s.r.o.

  • Skocsipadakem s.r.o. může odstoupit od smlouvy bez náhrady škody v případě vypršení platnosti dárkového certifikátu Skocsipadakem, která je jasně vyznačena na dárkovém certifikátu.
  • Skocsipadakem s.r.o. může odstoupit od smlouvy v případě zrušení nebo neposkytnutí služeb poskytovaných externími dodavateli s plnou nepeněžitou náhradou škody v podobě jiné aktivity v hodnotě původní sjednané služby. O zrušení služeb je Skocsipadakem s.r.o. povinna zákazníka informovat neprodleně.
  • Skocsipadakem s.r.o. může odstoupit od smlouvy z důvodů porušení povinností příjemce služby (nakupujícího), stanovených touto smlouvou, a to bez náhrady škody.
  • Skocsipadakem s.r.o. může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a to s plnou peněžitou náhradou škody za zážitek. Nárok se nevztahuje na poštové a balné.
  • Pokud služba splňuje definici Zájezdu dle z.č.159/1999 Sb v platném znění, tak se Odstoupení od smlouvy řídí závaznými podmínkami společnosti CK Pressburg, s.r.o. nebo všeobecné smluvní podmínky SEPETNÁ v.o.s. a Skocsipadakem s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za případné škody a nároky.


   Ze strany příjemce služby (nakupujícího)

  • Příjemce služby může odstoupit od smlouvy v případě porušení povinností Skocsipadakem s.r.o.
  • Příjemce služby může odstoupit od smlouvy dle Občanského zákoníku - Spotřebitelské smlouvy - část I., hlava pátá par. 53 odstavec 7 a to do 14 dnů pokud již nenastalo plnění smluvního vztahu.
  • Příjemce služby může odstoupit od smlouvy z důvodů porušení povinností zákazníka, stanovených touto smlouvou, a to bez náhrady škody.
  • Příjemce služby má právo v době platnosti poukazu poukaz stornovat(pokud již nebyla provedena rezervace) a požádat o vrácení zůstatkové hodnoty poukazu. Zůstatková hodnota poukazu se vrací osobě nebo firmě, která poukaz objednala a složila finanční hodnotu poukazu. Společnost Skocsipadakem s.r.o. si přitom účtuje manipulační poplatek 500 Kč, který má povinnost zákazník společnosti Skocsipadakem s.r.o. zaplatit a společnost Skocsipadakem s.r.o. může o tuto částku ponížit zůstatkovou hodnotu poukazu a vrátit tedy dle výše uvedeného o tuto částku manipulačního poplatku příslušné osobě méně. Je-li v těchto podmínkách mluveno o „manipulačním poplatku" a není-li uvedena výslovně jeho výše, platí, že výše jakéhokoliv manipulačního poplatku činí 500 Kč. Pokud služba není zprostředkována přímo Skocsipadakem s.r.o, tak se řídí přímo storno podmínky společnosti, která je zprostředkovatelem nebo poskytovatelem služby.



Odstoupení od smlouvy některé ze smluvních stran se provádí písemně.

8. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním objednávkového formuláře kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu www.darujsen.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
  • Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto podmínkách se řídí právní úpravou občanského zákoníku.
  • Obchodní podmínky jsou platné s účinnosti od 1.11.2008.

Cena a nabídka na tomto eshopu jsou platné do 25.10.2010

Reklamační řád

Nesplní-li Poskytovatel povinnosti vyplývající z uzavřené smlouvy řádně a včas, může Objednatel (příp. Příjemce) uplatnit své právo na reklamaci služby u Poskytovatele. Reklamace musí být učiněna u Poskytovatele písemně (emailem, poštou, nebo faxem) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců ode dne poskytnutí služby, nebo v případě, že poskytnutí služby neproběhlo, ode dne, kdy měla být služba poskytnuta.

 

Poskytovatel se zavazuje rozhodnout o přijaté reklamaci do 7 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace. Tuto lhůtu lze prodloužit pouze se souhlasem Objednatele (příp. Příjemce). Po uplynutí této lhůty má Objednatel i Příjemce právo na odstoupení od uzavřené smlouvy nebo na slevu z ceny služby.

 

Poskytovatel vydá osobě, která uplatnila reklamaci písemné potvrzení o tom, kdy k uplatnění reklamace došlo, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení je požadován. Dále Poskytovatel vydá takové osobě potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a pro případné zamítnutí reklamace Poskytovatel vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.